Het nationale jaarverslag van Resto vanHarte 2016 is nu online

dinsdag 23 mei 2017

• HANNN

Resto VanHarte is het levendige buurtrestaurant waar mensen elkaar ontmoeten en genieten van een lekkere, gezonde maar toch betaalbare maaltijd. Sociaal isolement en eenzaamheid kent geen grenzen en kan een hele grote invloed op het leven hebben. Daarom staat Resto VanHarte voor iedereen open en brengt generaties, verschillende culturen en sociale groepen bij elkaar.

Bekijk bijvoorbeeld video’s van gezellige buurtbarbeques met veel leuke activiteiten die Resto VanHarte heeft georganiseerd. Of de maaltijd die ze hebben verzorgd voor ruim 300 mensen bij de tiende editie van de Sportieve Opening van het Parlementaire Jaar in Den Haag.

Lees over de belangrijke rol van vrijwilligers, medewerkers en samenwerkingspartners die de drijvende kracht van alle Resto-avonden zijn, maar ook over de doelen die de Stichting heeft bereikt en over de VanHartefilosofie.

In het jaarverslag staan niet alleen de belangrijkste feiten en gebeurtenissen van 2016 maar ook plannen en ambities voor de toekomst.

Bezoek de website van Resto VanHarte voor meer informatie of lees hier het compleet jaarverslag in pdf.

Aandachtsgebieden

Healthy Ageing Network